مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از آبرسانی سیار به ۲۷ روستای این شهرستان در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب در این روستاها خبر داد.

به گزارش گلستان رسا؛ حسین سعیدی راد اظهار کرد : ۲۷ روستای تحت پوشش امور آب و فاضلاب گنبد با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند که با پیگیری‌های انجام شده نسبت به تامین آب با تانکراقدام شده و تقریبا روزانه آب به قدر کافی توزیع می گردد.
وی تصریح کرد: در نیمه اول تیر ماه سال جاری توسط ۶ دستگاه ناوگان سیار و با همت و تلاش همکاران تعداد ۱۳۶ سرویس به حجم ۲۶۵۳ متر مکعب به روستاهای محروم و ۶ نقطه در محدوده شهر و بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در این شهرستان آبرسانی سیار با رعایت تمام موارد بهداشتی صورت گرفت .
سعیدی راد اظهار داشت: وقوع خشکسالی های مستمر موجب کاهش منابع آبی بسیاری از روستاها شده است به همین دلیل امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب آبرسانی سیار را در دستور کار قرار داده است .
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس تصریح کرد : استفاده بی‌رویه از آب در روستاهای دارای شبکه آبرسانی پایدار برای مصرف غیر شرب از جمله فضای سبز و دام، شبکه‌های ما را دچار اختلال می‌کند و این موضوع نگرانی جدی ما در شهرستان است که باید استفاده صحیح از آب فرهنگ‌سازی شود.
سعیدی راد در پایان بیان داشت :با توجه به خشکسالی بی سابقه و شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی توسط هموطنان این شرکت تمام تلاش خود را خواهد داشت تا با آبرسانی سیار به نقاط دارای تنش آبی بتوانند با آبرسانی مستمر آب شرب بهداشتی و سالم را به این مناطق برساند .
تاکنون یک هزار ۱۶۸ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار ۳۲۸ نفر با آبرسانی ناوگان سیار امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در نیمه اول تیر ماه سالجاری از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.