مدیر عامل هلال احمر گلستان گفت: کاروان های سلامت و خانه های هلال با رویکرد اصلی خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند و لازم است ارائه خدمات در این حوزه ها به صورت تخصصی به مردم ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ قاسم غریب آبادی در جلسه شورا محوریت برنامه های دهه مبارک فجر اظهار کرد: انتظار داریم امسال در چهل و پنجمین بهار انقلاب برنامه ها باشکوهتر از پیش اجرا شود.

وی گفت: هچنین جذب اعضا که از اولویت های ریاست جمعیت هلال احمر است در صدر برنامه ها قرار گیرد و هر شهرستانی باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل به صورت جدی به این حوزه ورود کند واز تمامی فرصت ها در این زمینه استفاده شود.

وی در ادامه به ارائه خدمات مطلوب به مردم و ویژه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: کاروان های سلامت و خانه های هلال با رویکرد اصلی خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند و لازم است ارائه خدمات در این حوزه ها به صورت تخصصی به مردم ارائه شود. ضمن اینکه افتتاح خانه های هلال تخصصی از برنامه های اصلی ما در دهه فجر پیش رو است.

مدیر. عامل هلال احمر گلستان به ایجاد شور و شعف میان اعضا تاکید کرد و گفت: در همه ی شهرستانها مراسم جشن انقلاب با حضور حداکثری اعضا برگزار شود ضمن اینکه جشن بزرگ خانواده کارکنان هلال استان را برای اولین بار در دهه فجر امسال برگزار خواهیم کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا