مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با اشاره به افزایش مناطق خانه های احسان در استان گفت:در سال گذشته توانمندسازی، شناسایی ظرفیت ها و رفع نیازهای پنج منطقه کم برخوردار در استان در دستور کار بود که در سالجاری به ۱۳ منطقه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا از گرگان؛ سید ساسان احمدی در نشست خبری با رسانه ها افزود: در سال‌جاری ۱۳ منطقه در شهرستان های گرگان، کرد کوی، آزاد شهر و گنبد کاووس در دستور کار ما است.

به گفته وی؛ به دستور استاندار هفت دستگاه اجرایی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جهت رفع موانع و توانمندسازی مناطق محروم، همراه و همسو شده اند.

وی تصریح کرد:هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری، ورزش و جوانان، اوقاف و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع موانع و مشکلات ۱۳ منطقه محروم در استان، متحد و همدل شده اند.‌

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ادامه داد: ساخت مدارس، ساخت درمانگاه، سرای محله، داروخانه، تعویض لوله های آب و فاضلاب برخی از اقدامات ستاد اجرایی بوده که در این محلات درحال انجام است.

احمدی یادآور شد: گرگان ۲۱ منطقه کم برخوردار دارد که در رزمایش همدلی با کمک هفت دستگاه ۲۰۲۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ۴ منطقه کم برخوردار گرگان توزیع شد.‌

وی افزود: سال گذشته ستاد اجرایی امام (ره) بیش از یک میلیارد تومان برای طرح های رفع آسیب های اجتماعی در پنج محله احسان در استان، در نظر گرفته شد که در سال‌جاری با افزایش تعداد محلات، این مبلغ نیز افزایش می یابد.

  • منبع خبر : گلستان رسا