سید محمدرضا سید النگی شهردار گرگان مسئولان جدید شهرداری را منصوب و احکام صادرشده را به آنان تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ جلسه شورای اداری شهرداری گرگان با حضور سید محمدرضا سیدالنگی سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران حوزه های مختلف شهرداری گرگان برگزار شد.

در پایان این جلسه، مسئولان جدید به شرح زیر منصوب شده و احکام خود را از شهردار گرگان دریافت کردند:

ابتدا شهرام شاکری به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری معرفی و حکم خود را دریافت کرد و سپس مقداد صادقیان بود که با حضور بر روی سن حکم سرپرست معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهری را دریافت کرد.

بر اساس ابلاغ های صادره از سوی سیدرضا سیدالنگی شهردار گرگان، مجید میرزاحسینی به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه یک و مجید طاهری و محسن کریمی به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه دو سرپرست مدیریت شهرداری منطقه سه شد.

شهردار جدید گرگان ذبیح الله میقانی را به عنوان مشاور شهردار و مرتضی فاضلی عارف را نیز مدیر پروژه شهربازی مدرن منصوب کرد و مهندس ضیایی نیز از سوی وی به عنوان جانشین معاونت شهرسازی و معماری معرفی شد.

بیژن مومنی از سوی سیدالنگی به عنوان سرپرست اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی معرفی شد و مجید سعیدی بر کرسی جانشینی اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تکیه زد تا ‌سکینه مسگر نیز سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری مرکز خواهد شد.

در ادامه این انتصابات آرش فولادیان که پیش از این مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان بود در جایگاه معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان معارفه و مشغول به کار شد که علاوه بر اساس احکام صادره توسط شهردار جدید گرگان فرشید نیک نژاد سرپرست اداره زیباسازی شد و خانم شکیبا در جایگاه سرپرست اداره فناوری اطلاعات شهرداری مرکز و ایمان مظفری نیا – مدیر حوزه دفتر شهردار معرفی شدند.

مصطفی نودهی نیز از سوی شهردار به عنوان دبیر قرارگاه جهادی محلات منصوب شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا