استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حضور مردم در پروژه های سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: متاسفانه در واگذاری های فاز ۴ هزار هکتاری مجتمع پرورش میگوی گمیشان مردم منطقه مورد توجه قرار نگرفتند اما توجه به بومیان در فاز ۶ هزار هکتاری الزامی و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه در جلسه با مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی اظهار کرد: شرکت شهرکهای کشاورزی نقش خود را در فاز ۲ مجتمع پرورش میگو گمیشان ایفا کند.

وی با تاکید بر پشتیبانی های استان خاطر نشان کرد: اگر شرکت شهرکهای کشاورزی کار را با قوت آغاز کند در استان حمایت های لازم از کار صورت می گیرد.

استاندار گلستان با بیان اهمیت حوزه کشاورزی در استان گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه کشاورزی، به موضوع فاز دوم مجتمع پرورش میگوی گمیشان اختصاص یافته که متاسفانه پیشرفت آن مناسب نبوده و ضرورت دارد با همت شرکت شهرکهای کشاورزی، تسریع شود.

زنگانه در ادامه یادآور شد: راه اندازی ایستگاه پمپاژ از کانال آبرسان مجمتع پرورش میگوی گمیشان برای احیای تالاب گمیشان ضروری است ، که خوشبختانه محیط زیست تعهدات خود را انجام داده و ضرورت دارد شرکت شهرکهای کشاورزی وظایف خود را هر چه سریعتر عملیاتی کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا