رئیس هیات اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به آنالیز انجام شده، تیم بسکتبال شهرداری گرگان شرایط قهرمانی بازیهای آسیایی را هم دارد که مستلزم تغییر تاکتیک و حفظ انسجام تیم است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ حسین رضاییان شامگاه شنبه در صحن شورای شهر گرگان اظهار کرد: با توجه به بازیهای خوب تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های باشگاه های غرب آسیا، بازخورد خوبی را در حوزه سرمایه گذاری روی تیم در فصل جدید شاهد بودیم.

وی افزود: تیم شهرداری گرگان در روز دوشنبه به مصاف تیم نبوغ اراک می رود.
وی ادامه داد: تیم داری حرفه ای دو تیم بسکتبال در بخش بانوان و آقایان به عهده شهرداری گرگان است و تاکنون ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تیم بسکتبال شهرداری در بخش آقایان هزینه شده است.

رئیس هیات اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: به عنوان مثال برای بازی شهرداری گرگان با تیم کاله آمل مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده و اکثر هزینه های تیم در بازی های مختلف ثابت است.

رضاییان در ادامه گفت: هزینه تیم داری در بخش بانوان تا کنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از بازی تیم با النفت عراق مشکلات و اختلافاتی بین بازیکنان و کادر فنی پیش آمده بود که مورد بررسی قرار گرفت و با اعمال جریمه برای بازیکنان و گوشزد برخی تذکرات، دوباره انسجام به تیم برگشت.

رضاییان در پایان گفت: با توجه به آنالیز انجام شده، تیم بسکتبال شهرداری گرگان شرایط قهرمانی بازیهای آسیایی را هم دارد که مستلزم تغییر تاکتیک و حفظ انسجام تیم است و ما امیدواریم بتوانیم جام قهرمانی باشگاه های غرب آسیا را هم به گرگان بیاوریم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا