مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود قراردادن پیوست اجتماعی برای تمامی فعالیت های سازمان را جزو اصلی ترین محور های خود قرار داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود قراردادن پیوست اجتماعی برای تمامی فعالیت های سازمان را جزو اصلی ترین محور های خود قرار داده است.

به گزارش گلستان رسا؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشست خبری به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با رسانه ها اظهار کرد: علی رغم همه سم پاشی های دشمنان امید مردم به تحول باعث شد که پای صندوق های رای حاضر شوند و این حضور و انتخاب معنا دار مردم در انتخابات اتفاق مبارکی را رغم زد.

وی افزود: از فردا به مدت یک هفته با نام هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است.

وی افزود: تجلیل از مبلغین و شبکه تبلیغی استان، پیگیری برنامه های شاخص ملی نظیر برنامه طواف با هدف احصا الگوهای فرهنگی، افتتاح نمایشگاه های قرآن، جشن تکلیف ۸۰ دختر ساکن محلات حاشیه نشین، تجلیل از روحانیون فعال کرونا، اختتامیه طرح مهندسی اجتماعی،نشست با بانوان نخبه استان و تجلیل از تشکل های دینی و اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی می‌باشد.

وی ادامه داد: خبرنگاران یکی از اصلی ترین مبلغین جامعه هستند که فرهنگ ساز خواهند بود و به روایت از مقام معظم رهبری خبرنگاران وقایع را ماندگار میکنند.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: خبرنگاران یکی از اقشار اصلی هستند که دشمن به دنبال تاثیر گذاری بر روی آنان میباشد تا به دلخواه آنان روایتگر وقایع باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه روایت ها بایستی ذیل روایت دین باشد افزود: در ادوار تاریخ روایتگری هایی که بر اساس دین بوده است ماندگار شده اند.

وی با اشاره به اینکه دین بزرگترین مدافع حیات اقتصادی و اجتماعی بشر است از خبرنگاران خواست سهم ویژه ای از تبلیغ در حوزه دین را در انتشار مسائل مختلف در نظر بگیرند.

حجت الاسلام گرزین در ادامه با اشاره به اینکه در یک آسیب شناسی متوجه شدیم از خواسته های مردم دور شده ایم تصریح کرد: تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود قراردادن پیوست اجتماعی برای تمامی فعالیت های سازمان را جزو اصلی ترین محور های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در نظر گرفتن کارکرد کاهش آسیب اجتماعی در تمامی فعالیت های سازمان، ورود ویژه به موضوع مواسات، پویش هر هیئت یک جهیزیه، اشتغالزایی و بهره گیری از ظرفیت هزار تشکل دینی در تولید شغل های خانگی که تا کنون دو هزار شغل ایجاد شده است، از برنامه های و رویکردهای پیش بینی شده سازمان تبلیغات می‌باشد.

حجت‌الاسلام گرزین افزود: تلاش خواهیم کرد گفتمان برتر با محوریت امید و باور به توان مردم را برجسته و فرهنگ سازی کنیم و سازمان تبلیغات در این راستا برنامه ریزی و تبلیغ خواهد کرد.

وی با تاکید بر کمک به احیا امید در لایه های جامعه خاطرنشان کرد: تهیه جهیزیه، تهیه بسته های حمایتی، تهیه لوازم التحریر از جمله اقدامات انجام شده می‌باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین تاکید کرد: عملیات فرهنگی و اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی نیز در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی مسائل و مشکلات محلات بر اساس زیست بوم و ظرفیت هر منطقه از جمله برنامه های است که در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.