فرماندار گرگان با بیان اینکه هیچ نوع کمبود واکسنی برای تزریق در شهرستان وجود ندارد گفت : امروز جشن تزریق پانصدهزارمین دوز در شهرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا از گرگان؛ محمد حمیدی ظهرسه شنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون مصلی اظهار کرد : امروز سه شنبه پانصدهزارمین دوز تزریق وا‌کسن در گرگان انجام شد.
حمیدی افزود : تا امروز ۷۵ درصد از جمعیت شهرستان گرگان دوز اول و ۴۵ درصد نیز دوز دوم را دریافت کردند و جمعا ۵۰۰ هزار دوز تزریق شد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم مرکز استان در مراکز واکسیناسیون تصریح کرد : از خانواده ها بویژه دانش آموزان انتطار داریم کا به همراه اولیا خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرماندار گرگان ادامه داد : با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس ، واکسیناسیون دانش آموزان اجباری است و بهتر است اولیا آنها نیز این کار را انجام دهند.

حمیدی اضافه‌کرد: هیچ کمبود واکسنی در شهرستان نداریم و هر کس هر نوع واکسنی خواست می تواند تزریق کند.

وی از مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان تشکر کرد و گفت : در این مسیر نیروی انتظامی، سپاه و دیگر نهادها نیز کمک کردند تا این واکسیناسیون عظیم شکل بگیرد.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد : در کل استان گلستان یک میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن تزریق شد که سهم گرگان ۲۷ درصد است .

حمیدی از خانواده ها خواست با توجه به در پیش بودن فصل سرما و تشدید احتمالی این بیماری ار چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

  • منبع خبر : گلستان رسا