دبیر موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان از تعداد اندک آکادمی های مهارت در گلستان انتقاد کرد و گفت: در استان گلستان در برخی موارد از جوان های با استعداد حمایت نمیشود. به گزارش گلستان رسا؛ سالار اثنی عشری دبیر موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان در نشست خبری با رسانه […]

دبیر موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان از تعداد اندک آکادمی های مهارت در گلستان انتقاد کرد و گفت: در استان گلستان در برخی موارد از جوان های با استعداد حمایت نمیشود.

به گزارش گلستان رسا؛ سالار اثنی عشری دبیر موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: مجموعه ای که در حال حاضر در آن مشغول فعالیت هستیم از سال ۹۶ در قالب یک موسسه خصوصی شروع به فعالیت نمود و در  حوزه  روانشناسی و همچنین برگزاری کارگاه های روانشناسی و همایش های عمومی تا کنون فعالیت های زیادی داشته است.

وی تاکید کرد:  این موسسه در سال ۹۷، ۹ همایش بزرگ برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان در حوزه های برند سازی، استعداد یابی، کارآفرینی و غیره فعالیت دارد گفت:  در حال حاضر در قالب موسسه مردم نهاد فعالیت میکنیم اما تا کنون هیچ اعتباری دریافت نکرده ایم.

وی از تعداد اندک آکادمی های مهارت در استان انتقاد کرد و گفت: گلستان در این زمینه بسیار ضعیف است و بسیاری از جوانان بااستعداد به درستی حمایت نمیشوند.

اثنی عشری در پایان از برگزاری دوره خلق سخنران را در گلستان خبر داد و بیان داشت: در این دوره از ۵ نفر از اساتید برتر کشور استفاده میشود که دوره مذکور طی ۶ماه و در قالب ۱۲ جلسه برگزار خواهد شد که تا کنون برنامه ای در استان به این شیوه برگزار نشده است.