به گزارش گلستان رسا؛ علی تیموری، جوانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در چند کار سینمایی و تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش گلستان رسا؛ علی تیموری، جوانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در چند کار سینمایی و تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

خبرنگار گلستان رسا گفتگویی را با وی ترتیب داده است که به شرح ذیل میباشد؛

فعالیت هنری خودتان را از چه زمانی آغاز کردید ؟

بنده علی تیموری هستم و از سال ۱۳۹۰ در عرصه هنر نمایش و بازیگری فعال هستم و به ایفای نقش پرداخته ام.

تا به حال در چه آثار هنری و چه پروژه های حضور داشته اید ؟

 تا کنون در  فیلم های سینمایی رده خون، خون شد، و لانتوری، برخی آثار تلویزیونی ، نمایش خانگی و در نمایش هایی از جمله الیورتوئیست، نمایش ۱۰۰% ، سانفرانسیسکو، بینوایان، پدرخوانده و اسکارفیس حضور داشته ام.

 علاقمند هستید با کدام یک از کارگردان ها همکاری داشته باشید ؟

 از بین کارگردان های ایرانی تمایل دارم با اصغر فرهادی، عباس کیارستمی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجوی، مسعود کیمیایی، ناصر تقوایی و ابولفضل جلیلی همکاری کنم و در عرصه بین المللی هم دوست دارم با کارگردان هایی همچون  استیون اسپیلبرگ، مارتین اسکورسیزی،  کوئینتن تارانتینو، کریستوفر نولان، فرانسیس فورد،  کوپولا جیمز کامرون و  آلفرد هیچکاک همکاری داشته باشم و این موضوع جزو رویاهایم می باشد که قطعا باید به آنها دست پیدا کنم.

به نظر شما در عرصه هنر  تحصیلات آکادمیک موثر تر خواهد بود یا تجربه؟

 به نظر من هر کدام جایگاه خودشان را دارند، داشتن علم بازیگری در سینما ، تلویزیون و نمایش خانگی خیلی کمک کننده است و در واقع مکمل تجربه است.

 بازیگر بایستی خودش را با نقش وفق بدهد، محک بزند و در نقش قرار بگیرد تا به راحتی ارتباط برقرار کند و نقشی که به او محول شده به نمایش بگذارد تا مورد درک و رضایت مخاطب باشد و در نهایت این موضوع سبب محبوبیت بازیگر خواهد شد. 

ضمن اینکه در کنار  تحصیلات دانشگاهی هم خوب است تا در آکادمی های بازیگری هم دوره دید و خبره تر شد که بنده هم این تجربه را داشته ام.

 اگر در عرصه هنر سینما موفق نشدید  شغل یا صنف یا مهارت دیگری برای کسب درآمد اقتصادی و امرار معاش دارید؟ 

من اصلا و هیچگاه به فکر موفق نشدن نبودم و  نیستم   چون این فکر بار منفی دارد  زیرا تمام تمرکز خود را برای پیروز شدن در عرصه هنر و سینما گذاشته ام.

مطمئن هستم آینده ام  در این حرفه درخشانتر است اما زمانی که پیشنهاد حضور در پروژه ای را به عنوان بازیگر نداشته باشم در صنف مشاغل آزاد که اکنون نیز فعال هستم فعالیت خواهم داشت.