مدیرعامل شرکت سطح‌پوش کاسپین گفت :نگاه کلی شرکت برای این کارخانه، تولید برای صادرات است و با تکیه بر این چشم انداز، اولین محموله صادراتی تولید این کارخانه انجام شد و این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛علی شاکری مدیرعامل شرکت سطح‌پوش کاسپین در مراسم افتتاحیه آنیل اظهار کرد؛شرکت کاسپین یکی از شرکت‌های تابع هلدینگ رهاورد سازندگی آزادگان – رسا است که در بخش تولید به عنوان بازوی کمکیِ رسا فعالیت می‌کند.

وی افزود: تولید باعث پیشرفت و اشتغال و در نهایت نوآوری در همه قسمت‌ها برای کشور شده و به همین دلیل توجه به آن ضروری است.

وی در ادامه گفت: رسا با توجه به افزایش تعداد پروژه‌ها و بیشترشدن مقدار نیاز به تولید با نگاه مثبت دکتر گلاب‌کش و تغییر در زمینه تولید و حمایت مالی هیات مدیره کاسپین؛ مهندس اکبرزاده و سایر اعضا، تغییرات خوبی برای تولید ایجاد شد.

وی همچنین بیان کرد: انجام این تغییرات از آن جهت مورد نیاز بود تا بتوانیم مدیریت زمان را انجام دهیم چرا که معتقدیم مدیریت زمان حتی از سودآوری هم برای شرکت مهمتر و ضروری‌تر است.

مدیرعامل شرکت کاسپین ادامه داد: یکی از راهبردهای شرکت در مسیر اجرای طرح‌ها، رساندن به موقع مصالح است تا کار متوقف نشده و پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

شاکری بیان کرد: نتیجه این گونه اقدامات کاهش هزینه تمام شده و در نهایت سودآوری خواهد بود و به همین دلیل انجام آن مورد تاکید و توجه است.

 

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم برای اجرای طرح‌ها، تلاش برای تولید مصالح با استفاده از توان شرکت است که برای رسیدن به این هدف، تولید محصول را با روش پلکانی آغاز کردیم و در ابتدا به سراغ تولید تیرچه، سیم مفتول و یونولیت رفتیم و در ادامه به فراخورِ پیشرفتِ طرح‌ها، خطوط تولید را افزایش داده و در نهایت به تولید درب و پنجره یو پی وی سی در گرگان رسیدیم.

 

مدیرعامل شرکت کاسپین گفت: خط تولید این کارخانه، بسیار قوی و دستگاه‌هایش ساخت شرکت آلمان است و به همین دلیل کیفیت محصول قابل اعتماد و بسیار بالا است.

 

شاکری افزود: نگاه کلی شرکت برای این کارخانه، تولید برای صادرات است و با تکیه بر این چشم انداز، اولین محموله صادراتی تولید این کارخانه انجام شد و این روند ادامه خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش میزان صادرات، بودجه پیش بینی شده برای صادرات محقق شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا