مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان از انجام تمامی معاملات مالی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ حسین رضاییان در گفتگویی پیرامون نظارت برگزاری مناقصات و مزایدات شهرداری و انتخاب پیمانکار برای پروژه های شهرداری اظهار کرد: شهرداری های کل کشور دارای آئین نامه مالی و معاملاتی اختصاصی هستند

که بر اساس آن معاملات خود را انجام می دهند و پیمانکاران را انتخاب می نمایند.
رضاییان افزود: طبق ابلاغیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ ما مکلف شده ایم از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برای انجام مزایده ها، مناقصه ها، حراج ها و … استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این سامانه توسط دستگاه های نظارتی کنترل و بررسی خواهد شد و فرایندهای معاملاتی که تمامی دستگاه های اجرایی انجام می دهند

در این سامانه کنترل می شود و اگر مورد خاصی پیش بیاید از این طریق به دستگاه های اجرایی مربوطه انتقال می یابد.
مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان در ادامه عنوان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری نهادی خودگردان است و از سوی سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی مورد بررسی و کنترل قرار می گیرد.

رضائیان خاطرنشان کرد: شهروندان، متقاضیان و پیمانکاران می توانند تمامی معاملات شهرداری گرگان شامل مزایده ها، مناقصه ها، حراج ها و … را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مشاهده و همچنین سایت شهرداری گرگان مراجعه کنند.

وی در پایان اعلام کرد: شهروندان اگر در فرایند مناقصه و مزایده مشکلی یا اعتراضی داشته باشند می توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری گرگان مراجعه و طرح موضوع نمایند و حتما پاسخگویی وظیفه ما و مجموعه شهرداری گرگان خواهد بود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا