دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان گفت: در حال حاضر ۳۱۳ هیئت مذهبی در سطح شهرستان گرگان در سامانه طوبی ثبت نام کرده و ساماندهی شده اند.

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان گفت: در حال حاضر ۳۱۳ هیئت مذهبی در سطح شهرستان گرگان  در سامانه طوبی ثبت نام کرده و ساماندهی شده اند.

به گزارش گلستان رسا؛ ابوالفضل بخشیانی در جمع رسانه ها اظهار کرد: در زمان های حساس چند سال اخیر مانند سیل گلستان و شیوع بیماری کرونا هیئت های مذهبی ثابت کردند که همیشه پای کار، همدرد و همراه مردم بوده اند.

وی افزود: هیئت ها پشتوانه نظام بوده اند اما زمانی که دچار مشکل میشوند با موانع روبرو هستند و ما امیدواریم اگر گره از کار این جهادگران باز نمیشود مانع نیز ایجاد نشود.

بخشیانی ادامه داد: هر هیئت ۵عضو، رابط فرهنگی، مداح، سخنران و رابط قرآنی دارد و در حال حاضر ۳۱۳ هیئت مذهبی در سطح شهرستان گرگان  در سامانه طوبی ثبت نام کرده و ساماندهی شده اند.

بخشیانی گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت های مذهبی شهرستان گرگان بین محرومان توزیع شد.

وی یادآور شد: اطعام علوی، ضبط برنامه مسیر بندگی، برگزاری برنامه شب‌های بندگی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله، مجالس انس با قرآن، کرسی های تلاوت قرآن کریم، جمع آوری فطریه، دیدار با علما در مساجد با حداقل جمعیت و همچنین به صورت آنلاین و برگزاری مراسمات شب های قدر در مساجد محوری از دیگر برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان توسط هیئت های مذهبی شهرستان گرگان بوده است.

بخشیانی تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان گرگان با وجود چندین سال سابقه و قدمت تاریخی و مذهبی یک المان تازه ساز به عنوان نماد شهر در نظر گرفته شده است.