مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از رونمایی نخستین کتابخانه صوتی جمعیت هلال احمر در گلستان در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ قاسم غریب آبادی از رونمایی نخستین کتابخانه صوتی جمعیت هلال احمر در گلستان در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی از یک سو و گسترش فضای مجازی از سوی دیگر و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و بالا بردن سرانه کتابخوانی طرح ابتکاری راه اندازی کتابخانه صوتی توسط جوانان هلال احمر گلستان و عضو کمیته اندیشه ورز هلال احمر گرگان به مرحله اجرا درآمد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان

وی افزود: این کتابخانه به صورت انتشار فایل صوتی ۲ کتاب در ماه در فضای مجازی«بله» با موضوعات مختلف کسب و کار، روانشناسی، توانمندی سازی فردی، مذهبی، اجتماعی و رمان و داستان همراه با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به اجرا در می آید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی با ارزش است و کتاب محور و شاخصه توسعه و پیشرفت در هر کشوری است. کتابخانه صوتی ضمن استفاده بهینه از فضای مجازی به توسعه فکری افراد به ویژه جوانان که مخاطبان اصلی فضای مجازی هستند کمک می کند.

غریب آبادی ادامه داد: راه اندازی کتابخانه صوتی با عنوان سرزمین کتاب، هلال بوکند از اتفاقات بسیار خوبی است که ما از آن حمایت می کنیم و به دنبال کشوری کردن این طرح فرهنگی هستیم. من از جوانان می خواهم کتاب خواندن را جزو‌ برنامه روزانه خود بگذرارند و در فضای مجازی هم فعالیت های درست و با ارزش را منتشر کنند و از این فضای به نفع رشد خود بهره ببرند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا