استاندار گلستان گفت: ساعت کار از 7 و نیم صبح تا 2و نیم ظهر به 6و نیم تا یک و نیم ظهر تغییر می یابد.

به گزارش گلستان رسا؛ هادی حق شناس امروز شنبه ۱۲ تیر در جلسه ستاد استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان تصریح کرد: شهرستان های گنبدکاووس, علی آباد کتول, مینودشت و آزادشهر در شرایط قرمز قرار دارند و پروتکل های مربوط به تعطیلی اصناف, دور کاری ادارات و ممنوعیت های عبور و مرور باید بطور جدی در این شهرها اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر ۳۷۱ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند که از این تعداد ۷۳ بیمار در icu تحت درمان و ۳۶ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند و ۴ نفر نیز طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کرده اند.

استاندار گلستان گفت: در راستای مدیریت آب و برق از فردا ساعت کار ادارات تا پایان تابستان ، یک ساعت زودتر آغاز می شود و برای مثال ساعت کار از ۷ و نیم صبح تا ۲و نیم ظهر به ۶و نیم تا یک و نیم ظهر تغییر می یابد.

حق شناس تاکید کرد: باید توجه بیشتری به رعایت پروتکل ها در پایانه های مسافربری و فرودگاه ها شود و کنترل رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی به عده شبکه بهداشت است.

استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ابتلا در استان های جنوبی، روند ابتلا در گلستان رو به افزایش است و رعایت پروتکل ها در آستانه موج پنجم کرونا الزامی است.