فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای رامیان استواریکم علی سراوانی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ سردار سعید دادگرفرمانده انتظامی استان گلستان “در تشریح خبر شهادت مامور انتظامی اظهار کرد : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰مبنی بر تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بلافاصله ماموران انتطامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود : با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه دو تن از همکاران خود جهت دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله به بیمارستان اعزام گردید. اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
فرمانده انتظامی گلستان با تسلیت شهادت این همکار انتظامی به خانواده شهید و مجموعه انتطامی استان و مردم شهید پرور استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار دادگر در پایان تصریح کرد: هم اکنون ضمن تشکیل پرونده، تحقیقات فنی در این زمینه آغاز شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا