معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا آغاز می شود و در اولین فاز حراست ها باید از کارمندان واکسن نزده است پی سی آر ۷۲ ساعته اخذ کنند.

به گزارش گلستان رسا؛  سید علی مهاجر امروز شنبه ۲۰ آذر در هشتاد و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به عموم مردم خصوصا پرستاران از جان گذشته و کادر درمانی استان تصریح کرد: جامعه نخبگان و افراد ذی نفوذ شهری و روستایی در اغنای افراد واکسن نزده و ترغیب آنها به واکسیناسیون نقش بسزایی دارد.

وی افزود: اولویت ما اقدامات فرهنگی و اغنایی برای ترغیب مردم به واکسیناسیون است و در صورت عدم پاسخ مناسب اقدامات سلبی مورد توجه قرار می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: علاوه بر اهمیت تبریک روز پرستار به این قشر از جان گذشته باید پرداخت مطالبات آنها مورد توجه جدی قرار گیرد.

سید علی مهاجر یادآور شد: در موضوع حضور دانش آموزان در کلاس های درس حفظ جان و سلامت روانی جامعه بسیار پراهمیت است و در این مسیر اولیای مدارس، مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران باید دغدغه ها را کاهش دهند.

وی ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا آغاز می شود و در اولین فاز حراست ها باید از کارمندان واکسن نزده است پی سی آر ۷۲ ساعته اخذ کنند.

  • منبع خبر : گلستان رسا