طی مراسمی ،حکم عادل مصدقی بعنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا : خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با سفر به گرگان و طی مراسمی،با حضور معاون استاندار و سایر مسولان استانی حکم عادل مصدقی را بعنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به نیابت از ریاست سازمان متبوع، تقدیم و از زحمات ۱۱ ساله مهدی میقانی، مدیرکل پیشین تقدیرکرد.

عادل مصدقی در مراسم معارفه خود اظهارکرد: در بخش راهداری ایجاد شبکه همیاران مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم در بخش راههای روستایی، استفاده از ظرفیت های ملی و استانی ،کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک لازم و ضروری است.

وی ایجاد تحول، افزایش کارآمدی و رضایتمندی و ارائه خدمات بهتر به مردم را از دغدغه های مدیریتی خود در بدو خدمت بیان کرد و گفت: برای دستیابی به این اهداف به کمک و حمایت همه جانبه سازمانی و بین بخشی دستگاههای اجرایی نیاز است.

مصدقی ماموریت اصلی سازمان راهداری را در را در این ایام ،اعزام زائران اربعین حسینی بیان کرد و گفت: ایجاد ظرفیت های لازم برای جابجایی زائران در سطح ملی و استانی در حال انجام است که امید است به نحو احسن اجرا شود.

به گفته وی؛ تجارب و زحمات گذشتگان در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای موضوع مهمی است که در جهت اصلاح و بهتر کردن امور استفاده می شود.

پس از این مراسم، اولین شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با مدیریت جدید نیز با حضور این مقام سازمانی برگزار شد.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا