جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف راز قتل 2 خانم بر اثر اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل به همراه همدستش کمتر از 24 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا ؛ سرهنگ محمدرضا میردار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی ۲ خانم با هویت معلوم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آزادشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی از محل زندگی افراد مفقودی که یک ساختمان مسکونی بود، دلایل و مدارکی دال بر احتمال وقوع جنایت به دست آمد.
جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با تحقیقات گسترده پلیسی وکار تخصصی انجام شده، سرنخ‌هایی از وجود اختلافات خانوادگی و همسر سابق یکی از افراد مفقودی در این پرونده به دست آمد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که پس از روبروشدن با دلایل ومستندات ارائه شده از سوی پلیس به بیان حقایق لب به اعتراف گشود و به قتل ۲ خانم در منزل مسکونی خود و انتقال اجساد به خارج از محدوده شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ میردار با اشاره به دستگیری همدست قاتل در یک عملیات پلیسی، خاطر نشان کرد: با حضور دادستان و ماموران پلیس آگاهی، اجساد هر ۲ خانم درکنار رودخانه نزدیک منطقه آق امام کشف و به جهت سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

  • منبع خبر : گلستان رسا