فرمانده انتظامی رامیان از قتل یک شهروند رامیانی و دستگیری قاتل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس راهور رامیان به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه بدلیل شواهد موجود و مشکوک بودن تصادف، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، افزود: طی بررسی های صورت گرفته و تصاویر دوربین ها و اظهارات حاضرین در محل تصادف مشخص شد، تصادف عمدی وساختگی و به نوعی مشکوک به قتل بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت با رصد و بازبینی دروبین های مدار بسته مسیرهای ورودی وخروجی و مخدوش بودن پلاک، خودروی پراید به همراه راننده شناسایی شد و برابر هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات دستگیر شد.

سرهنگ وزیری ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه در ابتدا منکر این موضوع بوده ولی در نهایت با توجه به مستندات و تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته و اظهارات شهود در نهایت اقرار به عمدی بودن تصادف نموده است.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه متهم علت این سانحه منجر به قتل را درگیری و اختلاف متوفی با برادرش اعلام کرده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا