مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در طرح زهکشی اراضی اولویت دار استان، ۳۵ هزار هکتار در حال انجام است و ۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که نیازمند اعتبارات نقدی برای تسریع در انجام کار است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ جلال ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی جلسه با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان اظهار کرد: احداث مخزن ۲ هزار و ۵ هزار متر مکعبی در طرح آبرسانی ترکمن و گمیشان، زهکشی اراضی اولویت دار در شهرستان های ترکمن و گمیشان، تکمیل خط انتقال آب سد انحرافی بنفش تپه، مطالعات سد لاستیکی سیمین شهر و آب بندان سرطاق از جمله طرح هایی است که در این شهرستان در حال انجام است و باید در اجرای آن ها تسریع شود.

سید محسن حسینی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این جلسه اظهار کرد: در طرح زهکشی اراضی اولویت دار استان، ۳۵ هزار هکتار در حال انجام است و ۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که نیازمند اعتبارات نقدی برای تسریع در انجام کار است.

وی تاکید کرد: پیشرفت این طرح به موضوعات تملک اراضی گره خورده است.
وی بیان کرد: برای ۲ مخزن نیمه کاره بندرترکمن و گمیشان هم ۲۶ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که در صورت اجرا شدن این ۲ مخزن بخشی از مشکلات آب شرب منطقه بندرترکمن و گمیشان مرتفع می شود.

حسینی در ادامه افزود: با تعامل و همکاری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری افزایش اعتبارات طرح های این منطقه امید است تسریع بیشتری در اجرای طرح ها و حل مشکلات مردم صورت گیرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا