در سایه غفلت مسئولان محلی شهرستان کردکوی و عدم نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان «مجموعه ورزشی کارگران کردکوی» به دامداری تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «گلستان رسا» از گرگان؛ بدنبال نارضایتی مردم کردکوی از عدم بهره برداری «مجموعه ورزشی کارگران کردکوی» نماینده مردم غرب گلستان طی تماس تلفنی با حسین خواجه مظفری(مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان) موانع عدم بهره برداری ورزشگاه فوق را جویا شد که وی اعلام کرد: «سالن در حال بهره برداری و در اختیار بخش خصوصی است!».

جلال ایری؛ نماینده مردم غرب گلستان نیز وقتی با انکار عدم بهره برداری از سالن فوق توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان مواجه شد، در راستای وظیفه نمایندگی، نظارت بر عملکرد مدیران و پیگیری مطالبات مردم کردکوی، شبانه از مجموعه فوق بازدید کرد.

در این بازدید جلال ایری بجای حضور ورزشکاران و صدای بازیکنان در این مجموعه با حضور گوسفندان و صدای «به به» گوسفندان مواجه شد!.

بدنبال بازدید فوق و تماس جلال ایری؛فرماندار کردکوی (فرشته ترک) در محل حاضر شد.

فرشته ترک( فرماندار کردکوی) نیز بعد از مشاهده تغییر کاربری مجموعه ورزشی توسط بخش خصوصی به دامداری متعهد شد؛ سریعا موضوع را پیگیری و مجموعه ورزشی را برای استفاده مردم شریف کردکوی آماده سازد.‌

صرف نظر از سومدیریت حسین خواجه مظفری (مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان) آنچه سوال برانگیز است اینکه؛ نقش مدیران محلی در این رابطه چه میشود؟ فرماندار سابق کردکوی، اعضای شورای شهر و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کردکوی چرا تاکنون پیگیر بهره برداری از این مجموعه نبودند؟ نقش نظارتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بر فعالیت بخشی خصوصی چه می شود؟ آیا بخش خصوصی با اطلاع و هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان مجموعه ورزشی را به دامداری تغییر کاربری داده است؟

شایان ذکر است؛ «مجموعه ورزشی کارگران کردکوی» به مساحت ۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۴ افتتاح شد که توسط بخش خصوصی به دامداری تغییر کاربری داده شده است!.

خبرنگار: الهه رمضانپور

  • منبع خبر : گلستان رسا