آیین افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور شهید طهرانی مقدم دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ آیین افتتاحیه مرکز رشد واحدهای فناور شهید طهرانی مقدم دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان با حضور عرفان خسرویان، ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم منصور غفاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان توجه به مقوله فناوری در راستای خلق ثروت از طریق علم و مهارت، کارآفرینی و اشتغالزایی را رویکرد اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رویکردهای دانشگاه فنی و حرفه ای حمایت از مراکز رشد است که این گامی مهم در راستای تجاری سازی علم می باشد.
خسرویان ضمن ابراز خرسندی از حرکت دانشگاه‌ها به سمت حل مسائل و مشکلات جامعه گفت: جهت گیری جدید دانشگاه فنی و حرفه ای به سمت حل مسائل و مشکلات صنعت و جامعه، کار آفرینی، اشتغالزایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشکده های استان گلستان از بحث‌های جدی و اولویت دانشگاه است.
وی افزود: این محل باید محفلی برای صنعت گران و افراد داری ایده های خلاقانه و نوآورانه باشد و تمامی مراحل تبدیل ایده به محصول و گام های بعد از آن مانند صادرات را حمایت کند.
وی گفت: مزیت رقابتی دانشگاه فنی و حرفه ای در محور صنعت و ترکیب آن با صنایع خلاق که در استان گلستان مورد توجه است را انتخابی خوب برای زمینه فعالیت این مرکز رشد دانسته و آینده را بسیار روشن ارزیابی کرد.