رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در گلستان گفت: تعداد و درصد افراد شرکت کننده در رویداد سیاسی پیش رو پیامد های داخلی و خارجی برای کشورمان دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در گلستان گفت: تعداد و درصد افراد شرکت کننده در رویداد سیاسی پیش رو پیامد های داخلی و خارجی برای کشورمان دارد.

به گزارش گلستان رسا؛ حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در گلستان در جمع اعضای خانه معدن استان گلستان اظهار کرد: تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات یک اصل است و شاید مهمتر از نتیجه باشد.
وی افزود: تعداد و درصد افراد شرکت کننده در این رویداد سیاسی کشورمان پیامد های داخلی و خارجی دارد.
وی ادامه داد: افزایش روحیه کار در دولت آینده از پیامد های داخلی مشارکت حداکثری مردم است.
حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: بازتاب مشارکت در خارج از کشور از پیامد های خارجی انتخابات است زیرا نگاه دشمنان ایران به میزان مشارکت ملت ما می باشد.
وی یادآور شد : امروز مردم ما از نظام خسته نشده اند بلکه از عملکرد دولت خسته شده اند و پایبندی به نظام در تشییع جنازه شهید قاسم سلیمانی مشهود بود.
وی با بیان اینکه دشمنان ما به این واقف هستند که شرایط دفاعی ما با سال ۵۹ کاملا متفاوت است گفت: رای پایین امکان طمع دشمن را فراهم میکند زیرا راه حل مشکل رای ندادن نیست.
حجت الاسلام طاهری گفت: برخی تصور می‌کنند مشکلات فعلی کشور درمان ندارد که بخشی از این تصور به عملکرد دولت برمیگردد.
وی بیان داشت: کسانی که چشم امیدشان به آمریکا است باید بدانند که آمریکا به هم پیمانانش اجازه رشد نمی‌دهد و میخواهد که مردم آن کشور را مستعمره خود نماید و در واقع فکر و ذهن آنها را به استعمار ببرد.
وی در پایان گفت: در برنامه های آیت الله رئیسی تعامل و رابطه با تمام کشور ها به جز رژیم صهیونیستی وجود دارد اما ما نباید معطل آنان بمانیم.