دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان و کاندیدا شورای شهر گرگان گفت: هدف اصلی ما این است که به معنای واقعی شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری.

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان و کاندیدا شورای شهر گرگان گفت: هدف اصلی ما این است که به معنای واقعی شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری.

به گزارش گلستان رسا؛ ابوالفضل بخشیانی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تاکید براینکه شعار اصلی ما حفظ نظام است اظهار کرد: اگر توانسته باشیم حتی یک نفر را برای حضور در پای صندوق رای و مشارکت در انتخابات دعوت کنیم خدا را شکر میکنیم.
وی با اشاره به بودجه هزار میلیاردی شهرداری گرگان اظهار کرد: ۴۰ درصد از این بودجه در بخش جاری هزینه میشود اما باید تلاش شود هزینه کرد آن ۶۰ درصد باقیمانده برای مردم قابل لمس و مشهود باشد.
بخشیانی تاکید کرد: هدف اصلی ما این است که به معنای واقعی شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری.
وی گفت: مساجد و حسینیه ها نوعی پایگاه اجتماعی هستند اما این سوال پیش می آید که چه مقدار از بودجه شهرداری به این اماکن تعلق میگیرد و در حالی که می‌تواند ارتباط خوبی بین خانه های فرهنگ و مساجد وجود داشته باشد اما این ارتباط آن طور که باید و شاید وجود ندارد.
بخشیانی تاکید کرد: ارتباط بین مساجد و خانه های فرهنگ، گرگان را به معنای واقعی به شهر انتظار تبدیل می کند.
کاندیدای شورای شهر گرگان پیشنهاد کرد می توان روز ورود امام حسن عسکری به گرگان را روز زیارتی امام حسن عسکری(ع) معرفی کرد و در این صورت توجه بسیاری از مسافران را به این موضوع جلب خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه اعضا شورا بایستی در کنار مردم باشند بیان داشت: باید از روزی که انتخاب شدیم خدمت را برای مردم آغاز کنیم.

  • منبع خبر : گلستان رسا