مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه 130 پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در گلستان وجود دارد گفت: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان 20 پروژه را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه ۱۳۰ پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در گلستان وجود دارد گفت: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان ۲۰ پروژه را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

به گزارش گلستان رسا از گرگان: قاسمعلی برزمینی در سفرجمشید تقی زاده معاون حقوقی ،امور مجلس و استانها وزارت ورزش و جوانان و رامین طباطبایی ریاست فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به گلستان ضمن تبریک دهه کرامت و خوشامد گویی اظهار کرد: بالغ بر ۱۳۰ پروژه نیمه تمام عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در نقاط مختلف استان وجود دارد که شامل پروژه های ملی، استانی و شرکتی می باشد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه ها نیاز می باشد که امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان ۲۰ پروژه را تا پایان سال به اتمام برسانیم و در اختیار جوانان قرار دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ۴۶ هیات ورزشی فعال، ۶۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در سراسر استان وجود دارد و همچنین ۴۳ تیم ورزشی در قالب لیگ برتر و ۲۵ تیم ورزشی در لیگ دسته یک کشور از استان گلستان حضور دارند.

وی ادامه داد: استان گلستان تا کنون تعداد ۱۱۱ اعزام به مسابقات فراملی در بخش ورزش قهرمانی داشته است.

برزمینی در ادامه ضمن تشکر از سمن های مردم نهاد گلستان بیان داشت: در ماه مبارک رمضان بالغ بر ۱۱ هزار بسته معیشتی با همکاری تشکل های مردم نهاد بدون اینکه ریالی از اعتبارات دولتی هزینه شود تهیه و بین خانواده های کم برخوردار استان توزیع شد.

وی با اشاره به حوزه جوانان تصریح کرد: ۸۶ تشکل مردم نهاد فعال در استان گلستان وجود دارد که در ارزشیابی سال گذشته وزارت ورزش و جوانان استان گلستان در حوزه جوانان مقام اول را کسب کرد.

برزمینی همچنین خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ تعداد ۲۴۶ کارگاه آموزش قبل از ازدواج تشکیل شد و تعداد۵ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سراسر استان وجود دارد.

  • نویسنده : نجمه جهان تیغ
  • منبع خبر : گلستان رسا