کارآفرین گلستانی در همایش همایش تقدیر از مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره‌ای و برندهای برتر ایران برنده جایزه بیشترین سرعت رشد برند در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛نهمین همایش تقدیر از مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره‌ای و برندهای برتر ایران (IRAN RETAIL AWARDS 2023) با حضور بیش از هزار نفر از صاحبان مراکز خرید، مدیران و موسسان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای صنوف مختلف به میزبانی ماهنامه تجارت طلایی برگزار شد.

در پایان این همایش محمد بصیری موسس پردیس جامه بصیری (بریسو) از استان گلستان جایزه ویژه بیشترین سرعت رشد در کشور را دریافت کرد.

بصیری در این مورد اظهار کرد: برند پوشاک بریسو با صدها متخصص، خیاط و کارگران گلستانی از سال ۱۴۰۱ در راستای حمایت از تولیدات ملی شروع به فعالیت کرد و در ۶ ماه گذشته توانست بیش از ۲۰ شعبه فعال در کشور افتتاح کند و در حال افتتاح و تجهیز چندین شعبه دیگر هم است.

وی اضافه کرد: برند پوشاک بریسو در شهرستان های گرگان، تهران، تبریز(دوشعبه)، اصفهان، مشهد، قم، کرج، کرمان، شهرکرد، شهربابک، رامسر، شاهرود، ارومیه و زاهدان شعبه فعال دارد.

موسس پردیس جامه بصیری گفت: در هر شهری که برای افتتاحیه حضور پیدا کردیم قریب به ۵۰۰ نفر در آن شرکت کردند که این نشانگر تمایل بالای مصرف کنندگان ایرانی برای حمایت از تولید داخلی است.

وی در ادامه بیان کرد: دانه گیاه بامبو ۵ سال در زیر خاک منتظر رویش می‌ماند و به ناگاه در چندین ماه به بیش از ۳۰ متر می‌رسد و این بدان معناست که قطعا پشت هر آفرینش، رویایی وجود دارد که مدت زیادی صرف توسعه و پرورش آن شده است.
بصیری افزود: کسب همه این موفقیت ها حاصل تلاش، مطالعه، تمرین و تجربیات چندین ساله ام در حوزه برندینگ است و قطعا لطف خداوند بوده که شامل حال من شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا