نشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون با روسای هیات های استانی در (۳۱ تیر ماه) به میزبانی هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان گلستان در گرگان ، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا: درنشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون با روسای هیئت های استانی در (۳۱ تیر ماه) به میزبانی هیئت  ورزشهای رزمی گلستان  که با حضور یوسف بهتری رئیس فدراسیون و برخی از مسئولان استانی برگزار شد غلامرضامنتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در این نشست راجع به مطلوب بودن گردهمایی ها اظهار کرد: معمولا در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی ،ورزشی جلسات زیاد و متعددی برگزار میشود ولی پایان آن زیاد امید بخش نیست.

وی در ادامه بیان کرد: نشست هایی موفق هستند که مسأله محور باشند و مسایل و دغدغه های اصلی در حوزه خود را الویت بندی کرده باشند چون این نشست ها تبادل علم و تجربه هستند قطعا باعث ارتقا و پیروزی خواهند شد و یکی از رازهای موفقیت استفاده از تجربیات گذشته است

منتظری تاکید کرد: به دلیل فقدان برنامه ریزی جامع شاهد ضعف های در حوزه های مختلف هستیم.

منتظری همچنین خاطر نشان کرد: معیار و ملاک موفقیت در ورزش های رزمی مدال آوری نیست بلکه مدال یک مؤلفه موفقیت خواهد بود که برای پیشرفت باید امکانات و تجهیزات لازم مهیا شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی ها باید بر مبنای برنامه ریزی جامع و راهبردی باشد و باید مشکلات را بررسی وتلاشهای لازم برای رفع موانع وپیشرفت را انجام دهیم که این امر مستلزم پشتیبانی می‌باشد.
وی افزود: کمیته ورزش از کمیته های بسیار قوی است و تلاش می‌کنیم کمیته ها بصورت تخصصی برگزار شود و اندکی از رنج ورزشکاران را کاهش دهیم .
منتظری عنوان کرد:نکته مهم در ورزش اخلاق حرفه ای است زیرا ورزش به اقتدار ملی و سلامت روح و روان افراد جامعه کمک میکند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در پایان گفت :خواستار توزیع عادلانه اعتبار به کمیسیون ورزشهای رزمی هستیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا