رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان گفت: ۳۷ فعال اقتصادی در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ حسین رحمانی عصر امروز ۱۴ اسفند ماه در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان در ۲۰ اسفند اظهار کرد: از بین ۵۵۰ نفر که دارای کارت بازرگانی هستند ۵۷ نفر در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند و از این بین تعداد ۴۷ نفر توسط هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان واجد شرایط اعلام شدند و پس از اعلام به هیئت مرکزی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران، صلاحیت ۳۱ نفر بر اساس دستور العمل های مد نظر تایید شد که با اعتراض برخی از داوطلبان، صلاحیت ۶ نفر دیگر تایید و سرانجام ۳۷ کاندیدا برای عضویت در هیئت نمایندگان انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان معرفی شدند.

وی افزود: از بین داوطلبان، ۱۱ نفر در بخش بازرگانی، ۱۴ نفر در بخش صنعت، ۷ نفر در بخش کشاورزی و ۵ نفر در بخش معدن ثبت نام کرده اند.

رحمانی گفت: افرادی می توانند در این انتخابات شرکت کنند که دارای کارت بازرگانی هستند ضمن اینکه افرادی که دارای کارت عضویت حقیقی هستند می توانند برای برخورداری از حق رای، ثبت نام کرده و در صورتیکه واجد شرایط مورد نظر باشند، می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر فرد می تواند حداکثر به ۱۵ نفر شامل ۲ نفر در بخش معدن، ۳ نفر در بخش کشاورزی، ۵ نفر در بخش صنعت و ۵ نفر در بخش بازرگانی رای دهد.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان ساعت هشت صبح بیستم اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۸ عصر در اتاق بازرگانی گرگان ادامه دارد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا