مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: به دلیل جلوگیری از تشکیل صف های کامیونداران و افزایش کارایی ناوگان؛ انتظار اداره کل و بخش حمل و نقل استان از دستگاههای مرتبط این است که مراکز خرید محصولات کشاورزی را بصورت همزمان بازگشایی کنند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی با اشاره به تاثیر بازگشایی همزمان مراکز خرید محصولات کشاورزی سطح استان بر توسعه خدمات دهی ناوگان باری، اظهار کرد: توقف طولانی مدت ناوگان در صف های تخلیه، تبعات اقتصادی و اجتماعی متعدد برای صاحبان ناوگان و کشاورزان دارد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: ضمن بازگشایی همزمان مراکز خرید لازم است که این مراکز بصورت ۳ شیفت به صاحبان بار و ناوگان خدمات داده تا در کمترین زمان،بارها تخلیه شده و ناوگان به چرخه حمل برگردند.

وی همچنین خواهان این شد که مراکز خرید استان، حداقل های مورد نیاز کامیونداران را تامین کرده تا چرخه حمل و نقل امسال با کمترین مسایل روبرو شود.

مصدقی در ادامه بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای هماهنگی با مراکز خرید طی جلسات متعدد با دستگاههای ذیربط به تاکید و نظارت بیشتر بر مراکز و خدمات دهی به رانندگان اقدام کرده است.

وی با بیان بالابودن میزان برداشت محصولات کشاورزی استان در فصل زراعی جاری، تصریحکرد: ناوگان در نظرگرفته شده برای حمل و نقل محصولات کشاورزی، نیاز استان را تامین می کند و جهت احتیاط از استان های دیگر نیز فراخوان شده است.

مدیر کل راهداری گلستان در پایان گفت: در سالجاری حدود شش هزار ناوگان عملیاتی برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا