همزمان با فرارسیدن هفته بسیج،قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل باهدف ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در استان گلستان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا : عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در اولین قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل اظهار کرد : به مناسبت هفته بسیج با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به مددجویان و سایر نیازمندان استان ازدوشنبه ۳۰ آبان ماه لغایت ۳ آذرماه در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار می شود.

وی افزود: مرحوم «حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت‌های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان انجام داد.

بابایی  اضافه کرد:با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی استانداری گلستان ، بسیاری از دستگاههای اجرایی بمنظور تسهیل در ارائه خدمات پزشکی ودندانپزشکی رایگان به مددجویان این نهاد وسایر نیازمندان همکاری کردند .

وی افزود: در این ۴ روز بیش از ۱۲۰ پزشک و دندانپزشک از استان گلستان و سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دا رند و خدمات ترمیم، عصب کشی ، جرم گیری و کشیدن و پرکردن دندان ، را بصورت رایگان انجام می دهند.

وی ضمن اشاره به استفاده از پزشکان بومی استان ، یادآورشد: در این اردو ی جهادی متخصصان رشته‌های تخصصی چشم پزشکی ، زنان وزایمان، داخلی و طب سنتی به نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند .

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ادامه داد: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردو ی جهادی به صورت رایگان ارائه می شود .

بابایی در پایان  ضمن تقدیر از مجموعه ادارات استانی که در این طرح مشارکت دارند افزود: پیش بینی می شود روزانه ۵۰۰بیمار نیازمند شامل ۷۰درصد مددجوی تحت حمایت و ۳۰ درصد سایر نیازمندان در این ۴ روز ویزیت و درمان شوند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا