جلسه بررسی معضلات پدیده دستفروشی و سد معبر با حضور معاون دادستان و نمایندگان دستگاه های متولی در شهرداری گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا: احمد سالاری در نشستی با حضور معاون دادستان مرکز استان،معاون فرمانداری گرگان و مدیران و نمایندگان استانی اظهار کرد؛این جلسه به منظور هم اندیشی درباره شرح وظایف تمامی دستگاه های اجرایی متولی در خصوص پدیده دستفروشی تشکیل شده است.

وی افزود: پدیده دستفروشی تبدیل به یک پدیده اجتماعی شده که روز به روز بر شدت تبعات آن افزوده می شود و اگر امروز ساماندهی نشود هزینه های بسیاری بر دوش نهادهای مرتبط می گذارد.

سالاری تصریح کرد: شهرداری گرگان به تنهایی قادر به مقابله و ساماندهی این معضل نیست و نیاز است سایر دستگاه ها بر حسب وظایفی که بر عهده دارند به طور کامل، شهرداری را در این امر یاری کنند.

وی همچنین گزارشی از اقدامات و عملکرد شهرداری گرگان در راستای ساماندهی دستفروشان و وانت های بارفروش و راه اندازی مراکز خرید و فروش ارائه داد.

در پایان این نشست مقرر شد این جلسات به طور منظم و مستمر با حضور نمایندگان تمامی دستگاه های ذیربط تا پایان سال برگزار شود تا در روزهای پایانی سال شاهد کاهش یا برطرف شدن این معضل باشیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا