رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در بازدیدهفته گذشته از روستای محمد آباد گرگان، امروز جلسه ای با حضور مدیر کل فرودگاه های استان و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان ره استان در دادگستری برای بررسی و رفع موانع برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه  رفع موانع توسعه  کشاورزی روستای محمدآباد گرگان باحضور دادستان مرکز استان و مدیران مطرح اظهار کرد؛ در ادامه بازدید هفته گذشته از روستای  محمد آباد بر آن  شدیم تا مشکلاتی که  برای توسعه کشاورزی در روستا با فرودگاه گرگان و ستاد اجرایی فرمان امام ره  روبرو است چاره اندیشی و رفع گردد.

وی افزود: در رابطه با جاده فرودگاه گرگان ، موضوع زیرسازی و  تعریض مطرح و مقرر شد حداکثر تا نیمه نخست سال آینده ، تعریض این جاده که یکی از خواسته های اصلی روستاییان بود  انجام شود.

وی ادامه داد: مسئله اراضی اختلافی با ستاد اجرایی فرمان امام  ره  هم در این جلسه ، مطرح و مقرر شد مدیر ستاد اجرایی استان در رابطه با اعمال تخفیفات ویژه برای واگذاری این اراضی که ۲۵ هکتار است، پیگیری کند.

آسیابی گفت: برای اخذ سند تک برگ زمین های کشاورزی این روستا هم با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان رایزنی و قرار شد  در کوتاه ترین زمان ممکن  برای صدور سند این زمین ها اقدام شود.

هفته گذشته به درخواست اهالی روستای محمدآباد ، رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان برای بررسی مشکلات بر سر راه توسعه کشاورزی اهالی ، به این روستا رفتند  و قول دادند حل مشکلات این روستا با کمک دستگاه های اجرایی مربوطه را  پیگیری کنند.

روستای محمد آباد گرگان یکی از روستاهای پیشرو کشور در زمینه استفاده  از روش های نوین و به روز کشاورزی است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا