نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی زمین بازی شبکه های معاند است، گفت: نمی توان از ضعف رسانه ای که در ما وجود دارد غافل شد و لازم است یک قرارگاه منسجم در این حوزه داشته باشیم.

محسن زنگنه در سفر به گلستان و در جمع نمازگزاران خراسانی های مقیم گرگان، هدف از سفر به گلستان را دیدار با مردم و بررسی مسائل و مشکلات موجود در استان و همچنین دیدار با خراسانی های مقیم گلستان مطرح کرد.
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از تصمیمات ‌و سیاست گذاری ها در کشور گلایه مند هستند که در بخش عمده ای از گلایه ها حق دارند.
وی گفت: در پاسخ به مردم باید واقیعت ها را بیان و مشکلات را قبول کرد که این موضوع باعث اعتماد سازی بین مردم و دولت یا مجلس می شود که مقام معظم رهبری هم در دیدار با نمایندگان مجلس تاکید فراوان به این مسئله داشتند.
وی بیان کرد: ضعف های موجود توسط شبکه های معاند بسیار بزرگنمایی می شود که در مقابل وظیفه ما جهاد تبیین و آگاه سازی مردم از پشت پرده این سیاه نمایی ها است.
زنگنه گفت: قطعا رسانه های معاند نمی توانند در مساجد و تریبون های ما نفوذ کنند و به همین واسطه شبکه های مجازی را به عنوان زمین بازی خود طراحی و در آن مانور می دهند.
نماینده مردم شریف تربت حیدریه، مه ولات و فیض آباد تصریح کرد: البته نمی توان از ضعف رسانه ای که در ما وجود دارد غافل شد زیرا ما با یک جنگ شناختی مواجه هستیم و باید یک قرارگاه منسجم در این حوزه داشته باشیم تا دشمن در مواقع حمله، پاتک مناسب را از طرف کشور ما دریافت کند اما متاسفانه جای این قرارگاه منسجم و مجهز به علوم شناختی جدید در کشور ما خالی است.
وی تاکید کرد: دشمن و رسانه های معاند اتاق فکر بسیار گسترده ای برای برنامه ریزی روی ذهن فرزندان ما دارند اما ما در این حوزه دچار نقص هستیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا