فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ۱۶ آذر سالروز ولادت شعار کلیدی «مرگ بر آمریکاست» و اگر کسی بگوید این شعار صرفا متعلق به ایام انقلاب اسلامی است نشان می دهد فلسفه ۱۶ آذر سال ۳۲ و روز دانشجو را نمی داند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سردار ملک شاهکوهی در مراسم گرامیداشت روز دانشجوی دانشگاه آزاد گرگان اظهار کرد: ۱۶ آذر سالروز ولادت شعار کلیدی “ مرگ بر آمریکاست” و اگر کسی بگوید این شعار صرفا متعلق به ایام انقلاب اسلامی است نشان می دهد فلسفه ۱۶ آذر سال ۳۲ و روز دانشجو را نمی داند ، پس ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکا است.

وی افزود: شما قشر فرهیخته جامعه ما هستید و آینده کشور متعلق به شماست، اما دشمنان ما با ایران قوی مخالفند و میخواهند کشوری تکه تکه را تحویل نسل آینده ما بدهند.

وی تصریح کرد: ما در قائله اخیری صف معترضین را از صف اغتشاشگران جدا کردیم و مسئولین ما پای صحبت معترضین و منتقدین نشستند اما برخی فضای کشور را با خشونت متشنج کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما اعتراض و اغتشاش را متفاوت میدانیم بنابراین اعتراض و نقد را حق همه می دانیم اما اینکه کسی با سلاح سرد یا گرم به خیابان بیاید، اماکن عمومی را به آتش بکشد و زندگی عادی مردم را دچار خلل کند عین اغتشاش است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا