به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک هزار و ۲۲ خدمت بهداشتی و درمانی بصورت جهادی به مراجعین در شهرستان بندر ترکمن ارائه شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ بمناسبت هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه جهادی درمانگاه تخصصی جهادی بسیج جامعه پزشکی گلستان به مدت سه روز از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ شهریور ماه در شهرستان بندر ترکمن خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

در این سه روز خدمت رسانی یک هزار و ۲۲ خدمت بهداشتی و درمانی انجام شد، این خدمات شامل ۴۵۰ خدمت دندانپزشکی از قبیل معاینه و تشخیص، کشیدن و جراحی، عصب کشی ، ترمیم و پرکردن، فیشورسیلانت، جرمگیری، ویزیت متخصص زنان و زایمان ۳۰ نفر، ویزیت متخصص اطفال ۴۰ نفر، ویزیت متخصص داخلی ۵۰ نفر، ویزیت نفرولوژی ۱۵ نفر، ویزیت اپتومتریست ۸۰ نفر، اهدای عینک رایگان ۵۰ نفر، ویزیت پزشک عمومی ۲۰ نفر، غربالگری فشار خون و دیابت ۲۶۰ نفر، مشاوره و آموزش تغذیه و سلامت روان و مامایی ۷۷ نفر بود.

از دیگر خدمات این درمانگاه را اهدای بسته ی رایگان بهداشتی دهان و دندان، اهدای داروی رایگان تخصصی برای تمام بیماران، آموزش و مشاوره ی بهداشت عمومی و فردی و دهان و دندان اعلام کرد.

همچنین بیمارانی که نیاز به طول درمان داشته اند به مراکز درمانی دولتی ارجاع داده شده اند.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : گلستان رسا