مرکز درمانی_توانبخشی خیرساز هلال احمر با همت حاج محمد شهرکی خیر داوطلب اهل گنبدکاووس در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا: شامگاه یکشنبه ۱۶ مهر ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر مجتمع درمانی_ توانبخشی خیرساز گنبدکاووس افتتاح شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هدف هلال احمر از راه اندازی مراکز توانبخشی خدمت به مردم است، اظهار کرد: کمتر از یک سال پیش کلنگ مجتمع درمانی‌‌ توانبخشی هلال احمر گنبدکاووس با حضور رئیس جمعیت هلال احمر بر زمین زده شد و این ساختمان به مساحت ۳۰۰ متر مربع با همت حاج محمد شهرکی خیر داوطلب این شهرستان آغاز شد.

قاسم غریب آبادی افزود: به همت این خیر گلستانی ساخت مجتمع درمانی_توانبخشی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۱۰۱ روز به پایان رسید و پس از آن با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر تجهیز شد.

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع به بخش های فیزیوتراپی، گفتار درمانی، قلب‌ و عروق و دندانپزشکی تجهیز شده و با تعرفه نیمه دولتی آماده خدمت به مردم کم برخوردار شهرستان گنبدکاووس و سایر شهرستانها است..

غریب آبادی با بیان اینکه در مراکز توانبخشی استان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به حدود ۱۵ هزار نفر خدمات ارائه شده است ادامه داد: جمعیت هلال احمر گلستان هم اکنون ۱۲ مرکز توانبخشی شامل ۷ مرکز فیزیوتراپی، ۳ مرکز گفتار درمانی و ۲ مرکز کار درمانی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه گفت: با آغاز به کار مجتمع توانبخشی گنبدکاووس چتر خدمت به مردم گسترده تر خواهد شد.

وی به افتتاح فاز دوم داروخانه هلال‌احمر در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه به مردم شرق استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۸۵ متر فضای داروخانه با حضور نماینده معزز رهبر انقلاب افتتاح شد.

گفتنی است دو مرکز فیزیوتراپی خیرساز علی آباد کتول و کلاله هم در حال تجهیز است که به زودی راه اندازی خواهند شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا