مدیریت امور شعب استان گلستان در بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: تیم جهادی این بنیاد روز گذشته با حضور برخی مسئولان با ۳۰ خانواده کم بضاعت بندرگزی ملاقات کردند و مشکلات آنها را در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار دادند و حمایت خیران در این بازدید ها بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ ملیکا رویگری اظهار کرد: این بنیاد پس از انجام تحقیقات، خانواده های کم بضاعت در شهرستان های مختلف را شناسایی کرده که به عنوان پایلوت شهرستان بندرگز برای انجام اقدامات حمایتی در نظر گرفته شد.

مدیریت امور شعب استان گلستان در بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها افزود: تیم جهادی آبشار عاطفه ها در روز یکم آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان، با این خانواده ها ملاقات و مشکلات آنها را احصا و دسته بندی کرد تا با کمک و حمایت بنیاد و مسئولان مربوطه حداکثر ظرف مدت یک هفته پیگیری و در صورت امکان حل کنند.

وی با بیان اینکه در این بازدید به ۳۰ خانوار بسته معیشتی تعلق گرفت، گفت: مشکلات این خانواده ها بیشتر مربوط به مسائل معیشتی، درمانی و تعمیر منازل بود.

وی یادآور شد: در راستای این ملاقات برخی از این خانواده ها تحت پوشش بنیاد قرار گرفتند و این اقدام به مرور در تمام شهرستان های استان اجرایی خواهد شد.

رویگری بیان کرد: با هم افزایی بین تمام مجموعه ها و همچنین حمایت دستگاه های مختلف، کمک رسانی بهتر و شایسته تری را می توان انجام داد‌.

وی حمایت خیران در این بازدید ها بسیار حائز اهمیت دانست.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا