دبیر جشنواره ملی «ایران، جوان بمان» گفت: ۱۵۶۰ اثر در بخش عمومی و دانش آموزی به جشنواره «ایران، جوان بمان» که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شده است، ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ موسی الرضا شبیهی اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی «ایران، جوان بمان» از ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده بود که طی این مدت تعداد ۱۵۶۰ اثر ارسال که توسط هئیت داوران بررسی و نفرات برتر انتخاب شدند.

وی گفت: به نفرات برتر در بخش های نقاشی، کلیپ، عکس، خانواده الگو، برداشت آزاد، انیمیشن، موشن گرافیک، ایده ها و نظرات کاربردی، پوستر و طراحی گرافیک و کاریکاتور، داستان کوتاه و فیلمنامه و نمایشنامه و شعر، ادبیات، جملات کوتاه و تاثیر گزار جوایز سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومانی ، نه عدد دوچرخه و به اثر فاخر یک سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

شبیهی در ادامه با اشاره به اینکه اولین جشنواره ایران جوان بمان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: نیروی کار جوان و مولد از ضرورت‌های توسعه در هر کشوری است، حتی در کشورهای توسعه یافته هم اگر نیروی جوان وجود نداشته باشد، پیشرفت متوقف خواهد شد.

دبیر جشنواره ایران جوان بمان با اشاره به برگزاری این جشنواره در استان با موضوعات جوانی جمعیت، گفت: از بین ۲۸ اثر برگزیده، ۱۸ اثر در بخش عمومی و تعداد هشت اثر در بخش دانش آموزی انتخاب شدند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا