به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: خدمات شهری مهمترین دریچه ارتباط شهروندان با مدیریت شهری است و مردم از نخستین لحظات روز انتظار دارند شهری پاکیزه و منظم ببینند.
شهردار گرگان افزود: مدیریت شهری گرگان با وجود چالشهای مالی، اجازه کاهش خدمات به شهروندان را نداده است، حوزه خدمات شهری در مرکز استان گلستان با برنامهریزی مدون و عملیاتی تلاش کرده تا تأثیرات منفی تنشهای اقتصادی را به حداقل برساند.
وی گفت: شهر گرگان نیز مانند همه مناطق گلستان با وجود تنشهای آبی و تغییرات اقلیمی که در سالهای اخیر شدت یافته، نه تنها توانسته پوشش گیاهی و فضای سبز خود را حفظ کند، بلکه موفق به افزایش حدود ۷ هکتاری فضای سبز شده است.
وی ادامه داد: ایجاد پارکها و بوستانهای جدید در محلههای شهر گرگان موید این مسئله است.
سیدالنگی با بیان اینکه در زمینه تفکیک زباله نیز شهر گرگان در گلستان پیشتاز است، بیان کرد: با انتخاب چند پیمانکار در این حوزه فرآیند تفکیک زباله در بخشهایی از شهر گرگان در حال انجام است و سعی کردیم تا با طراحی اپلیکیشنی، این امکان را برای شهروندان فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: شهرداری گرگان به منظور فراهم کردن زیرساختهای اجرای طرح تفکیک زباله و برخورد با پدیده زبالهگردی و همچنین مقابله با مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در دو سال اخیر اقدام به ۱۳۲ مکان ضایعاتی در شهر کرده است که طی آن ۲۰ مرکز خرید و فروش ضایعات به طور کامل تخلیه شده است.
شهردار گرگان در پایان گفت: سعی داریم تا با جلب مشارکتهای مردمی در حوزههای مختلف، موضوعات شهری را تسهیل و مشکلات را رفع کنیم.
انتهای پیام/
- منبع خبر : گلستان رسا
Sunday, 24 November , 2024