فرماندار کلاله در گفتگویی از بازگشایی راه مسدود شده پنج روستای مسیر کلاله به زیارتگاه خالدنبی (ع) این شهرستان با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: هم اکنون تردد در این جاده در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا :فرهاد شیبک در گفتگویی در رابطه با بازگشایی راه مسدود شده پنج روستای مسیر کلاله به زیارتگاه خالدنبی (ع) این شهرستان اظهار کرد :براثر بارش شدید باران که از بامداد امروز شروع و سبب طغیان رودخانه فصلی منطقه اُوقچی شده بود، بخش‌هایی از یک دهنه پُل موقت در جاده ذکر شده دچار آسیب و آبگرفتگی شد.

وی افزود: براثر این رخداد طبیعی و آبگرفتگی جاده، راه پنج روستای «اُوقچی کوچک و بزرگ، گچی سو بالا و پایین و آی تمر» مسدود شد که پس از قطع باران و فروکش کردن آب، نیروهای راهداری با ترمیم بخش‌های آسیب دیده شرایط را برای تردد اهالی این روستاها فراهم کردند.

شیبک بابیان اینکه پُل موقت جاده کلاله به زیارتگاه خالدنبی(ع) چند ماه پیش هم براثر بارش باران و طغیان رودخانه دچار شُستگی و آسیب شده بود، اضافه کرد: طرح احداث یک پُل استاندارد برای این مسیر در دستور کار قرار دارد.

فرماندار کلاله همچنین گفت: برخی جاده‌های ارتباطی مناطق روستایی این شهرستان هم که براثر بارش باران دچار گل و لای شده بودند، با تلاش نیروهای راهداری پاکسازی شدند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا