استاندار گلستان گفت: خیرین مدرسه ساز با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان در گلستان مدرسه ساختند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گلستان اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی خیرین در امر مدرسه‌ سازی برکت اقدامات دولت سیزدهم در استان مضاعف شده است.

استاندار گلستان افزود: ۵۲۰ کلاس درس با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش استان گلستان شده است.

وی گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۹۹ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ هر هفته یک پروژه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: پشتیبانی بی‌سابقه دولت سیزدهم از اقدامات درون مدرسه‌ای در این استان به چشم می‌خورد.

زنگانه خاطر نشان‌کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان مصوبه ۲۹۱ میلیارد تومانی به اداره کل نوسازی اختصاص پیدا کرد، که تاکنون بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی همچنین گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان ۹۲۵ میلیارد تومان مصوبه داشتیم که ۴۶ میلیاردتومان آن تاکنون تخصیص یافته است.

زنگانه همچنین اضافه کرد: اعتبار ۲۳۵ میلیارد تومانی برای احداث مدارس در معرض خطر و خیرساز در دومین سفر هیئت دولت به گلستان در نظر گرفته شد

وی تصریح کرد: ۱۶۵ میلیارد تومان برای تکمیل، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس در مناطق محروم اختصاص پیدا کرد

استاندار گلستان در پایان گفت: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای ۴۰ میلیارد تومان و برای تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی در آشوراده ۴۵ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا