رئیس مرکز حل اختلاف گلستان از پایان اختلاف دو ساله، ۵ خانواده کلاله ای خبر داد و گفت: با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف کلاله، این ماجراختمِ به خیر شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ احمد جعفری اظهار کرد: در راستای پویش به عشق امام حسین می بخشم با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف کلاله، کشمکش دو سالهِ ۵ خانواده ختمِ به خیر شد.

رئیس مرکز حل اختلاف گلستان افزود: درگیری این ۵ خانواده بدنبال مشاجره و اختلاف یک زن و شوهر جوان شروع و با دخالت خانواده ها منجر به نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای کلاله شد.

وی گفت: بدنبال وقوع این درگیری ها و اختلافات خانوادگی ۶ پرونده با موضوع نزاع دسته جمعی و خانوادگی، تهدید به قتل، تهدید با اسلحه، ورود به عنف و غیره در دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف کلاله تشکیل و درجریان بود.

رئیس مرکز حل اختلاف گلستان با تاکید بر اینکه پس از طرح دعوی، پرونده برای کمک به حل و فصل مسالمت آمیز به شورای حل اختلاف ارجاع شد، ادامه داد: نهایتا گفتگو و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و ریش سفیدان و صلح یاران کلاله کار ساز شد و طرفین به حرمت امام حسین (ع) با صلح و سازش به این اختلاف پایان دادند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا