مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت گاز فرآیند پایش اندازه‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرارداد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا: علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تاکید  بر ضرورت مدیریت مصرف ادارات دولتی برابر الگوی تعیین‌شده گازخواستار مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق این برنامه شدند.

وی افزود: بر حسب بخشنامه ابلاغی، دمای رفاه ساختمان‌های دولتی  بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد تعیین‌شده که در این راستا شایسته است ادارات و مؤسسات دولتی استان تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری روشن‌ کرده  و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روزهای تعطیل هم خاموش کنند.

 طالبی تصریح کرد: این شرکت نیز برابر برنامه‌های تدوین‌شده با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، پایش های دوره‌ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون، ۴۱۸۳ مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام‌شده که نتیجه آن صدور ۲ مورد ممانعت، ۲۷۷مورد اخطار و ۶۹ مورد نیز قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف نیز راهکارها و توصیه‌های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند تا هر چه سریع‌تر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کلیه ادارات استان که جهت اجرای شایسته پایش دما نهایت همکاری را داشته‌اند، بر استمرار انجام این طرح باهدف نهادینه‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کردند

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا