مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز به کار کارگاه های آموزشی طراحی مد و لباس در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ الهام متین شنبه ۱۷ شهریور ماه اظهار کرد: کارگاه های آموزشی طراحی مد و لباس با همت موسسه تک منظوره طراحان دیباجی گرگان، انجمن هنرهای تجسمی و مد و لباس استان گلستان، فراخوان استعدادیابی و آموزش طراح مد و لباس با رویکرد زیست عفیفانه و نشاط اجتماعی در گرگان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این کارگاه در طرح استعدادیابی و غربالگری  ۳۳۰ نفر از کل استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۵۰ نفر پس از مصاحبه به مرحله نهایی و شرکت در  کارگاه های آموزشی راه یافته و توسط موسسه مجری با این افراد تماس حاصل خواهد شد.

وی گفت: در قرارگاه شهید آوینی تلاش شد برنامه ها با کیفیت و کمیت مطلوبی برگزار شود و الحمدلله دغدغه‌های مدنظر قرارگاه در حوزه معاونت هنری و گروه قرآنی مرتفع شد.

وی ادامه داد: نگاه ما همیشه باید معطوف به اقتصاد فرهنگ و هنر باشد و از مهمترین برنامه‌های اداره کل در حوزه مد و لباس و زیست عفیفانه ایجاد سکوهای دائمی برای عرضه و فروش آثار هنرمندان و خروجی این برنامه‌ها است که باید با برنامه‌ریزی مناسب بهترین اتفاقات در این زمینه بیفتد.

متین تصریح کرد: مدل برگزاری این رویداد به شکل خلاقانه ای است که باید برای معرفی و تبیین دستاوردهای آن باید بیش از پیش بکوشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا