سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آغاز پویش سهم هر خانواده 50 لیتر صرفه جویی در مصرف آب در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محمد حسن حسنی با اشاره به این که ضرورت مدیریت مصرف آب و برنامه ریزی در جهت آن در استان گلستان یک واقعیت اجتناب ناپذیر است اظهارکرد؛ مهم‌ترین راه گذر از بحران آب، آگاه‌سازی و مشارکت مردمی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب است و برای مدیریت صحیح منابع آبی و حفظ آن با همکاری مردم به نتیجه مطلوب می‌رسیم.

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود : به منظور ارایه خدمات پایدار آبرسانی و با توجه به کمبود منابع آبی، هم استانی های فهیم  از مصارف غیرضروری همچون شستشوی حیاط ، خودرو ،راهروها و همچنین آبیاری درختان و غیره نهایت دقت را بعمل آورند تا همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بتوانند خدمات مطلوبی به هم استانی های عزیز ارائه نمایند.

وی در پایان گفت:  این پویش به ‌صورت تبلیغات در فضای مجازی و برنامه تلویزیونی در قالب مصاحبه و زیرنویس، انتشار اینفوگرافیک و موشن گرافی های آموزشی نحوه صحیح استفاده از آب در تلویزیون شهری و فضای مجازی و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از هدر رفت آب و سایر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا