یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ گلستان سرشار از نیروهای بالقوه کارآمد، متخصص، متعهد در رشته ها و حوزه های مختلف مدیریتی کشور است،این توانمندیها و ظرفیت‌های بالقوه موجب شده تا در دولت‌های مختلف با گرایش های اصلاح طلبی و اصولگرایی، سهمی در دولت و کابینه داشته باشد‌.

به دور از هر گونه گرایش قومیتی، جریانی و حزبی، گلستان دارای ظرفیت‌های نیروی انسانی بسیاری است که شناسایی این ظرفیت‌ها، بروز و ظهور آن و البته حمایت‌های موثری در انتخاب مدیران کشوری چون نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌توانند این ظرفیت‌ها را بکار گرفته و در سطح ملی کرسی از آن گلستان داشته باشند.

متکی، احمدی، صالحی، عباسی، ساور، امامی، صابری، حجتی، صادقلو، مازنی، خاندوزی و غیره سیاری دیگر از نیروهای گلستانی با گرایش های سیاسی خود شرایط خدمت در سطح ملی را دارا شدند و به یقین استفاده از ظرفیت‌های توانمند انسانی متخصص و متعهد گلستانی می‌تواند بسترهای رشد، پیشرفت و بالندگی استان را با حمایتهای دولتمندان و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و فرهنگی استان نقش آفرینی نمایند و عاملی موثر برای توسعه استان باشند.

در دولت چهاردهم با راهبرد رئیس جمهور محترم که شاخص های تخصص و تعهد را برای انتخاب مدیران ارشد اولویت گذاشتند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گلستان با اجماع و وفاق و یکدلی می‌توانند ظرفیتهای نیروی انسانی گلستان را در حوزه های مختلف مدیریتی در کابینه دولت چهاردهم معرفی و با حمایت‌های خود سهمی از کابینه را به گلستان اختصاص دهند.

گلستان که در مشارکت سیاسی سهمی در خور توجه در سطح کشور داشته است شایسته و زیبنده آن است که سهم مناسبی در سبد انتخاب کابینه دولت چهاردهم داشته باشد.

در این مسیر و مطالبه مردم گلستان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگی ولی فقیه و فعالان سیاسی همسو و همگرا با دولت می‌توانند نقش مهمی را برای توسعه استان گلستان ایفا نمایند و شایستگان در حوزه های مختلف مدیریتی را برای تصدی مسئولیت دستگاه ملی و کشور حتی وزارتخانه ها معرفی نمایند.

حال وقت وفاق و یکدلی و همصدایی برای توسعه،پیشرفت و بالندگی استان گلستان است.

انتظار است در این مسیر اثرگذار در توسعه استان همه ارکان موثر، بسیج شوند و بهترین ها، متعهدترین ها، متخصص ترین ها را به دولت چهاردهم معرفی نمایند.

باشد که سهم گلستان در سبد انتخاب کابینه دولت چهاردهم رنگین باشد.

  • منبع خبر : گلستان رسا