زمین چمن شهرک مهرآوران( زیتون) طی مراسمی کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ چهارشنبه ۲۰ تیر ماه آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرک مهرآوران با حضور دادستان مرکز استان، فرماندار گرگان و رئیس کل دادگستری گلستان و مسئولین استانی برگزار شد.

سید محمد رضا سید النگی شهردار گرگان در این افتتاحیه گفت: زمین چمن مصنوعی در محله مهرآوران گرگان در راستای توسعه سرانه های عمومی و خدماتی ،توسعه سرانه فضای سبز و سرانه ورزشی درپنج ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در این محله دو هزار و ۹۰۰ خانوار ساکن هستند و نیاز این تعداد به فضای سبز با زمینی با ابعاد ۲۰ در ۵۰ به همراه سرویس بهداشتی، رختکن با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان مرتفع خواهد شد.

وی گفت: این چمن مصنوعی یکی از ۴۶ پروژه عمرانی، خدماتی،اجتماعی است که به مناسبت ۴۶ سالگی انقلاب در محلات کم برخوردار شهر گرگان است.

شهردار گرگان همچنین گفت: همزمان با زمین چمن ۴۵۰ اصله نهال هم در شهرک مهرآوران کاشته می‌شود که به نوعی یک پارک برای این محله محسوب خواهد شد.

سید النگی تصریح کرد: برای احداث این زمین چمن تمام استانداردهای لازم و حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و ظرف حداکثر ۵ ماه افتتاح خواهد شد.

شهردار گرگان در پایان گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری ۵ زمین چمن به بهره‌برداری رسیده و ۷ زمین دیگر نیز تا پایان این دوره افتتاح خواهد شد.

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا