فرمانده سپاه نینوا گلستان از اجرای ۳۴ برنامه شاخص و چهار هزار و ۳۰۰ برنامه عمومی با شعار " در راه فتح قله ایم" در سطح پایگاههای بسیج به صورت محله محور و در سطح مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علی جمعه ملک شاهکوهی چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه در نشست خبری با رسانه ها که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های دفاع مقدس ابن بود که مقدس ترین جنگ پس از جنگهای صدر اسلام به شمار رفت، زیرا در این جنگ ۲۴۰ هزار نفر از بهترین جوانان به شهادت رسیدند و ایثار گر شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دفاع مقدس شاخصه هایی از قبیل تحت فرماندهی ولی فقیه، دفاع از حق و باطل، برای دفاع مظلوم در برابر ظالم، صیانت از نظام دینی و شجره طیبه ولایت فقیه دارد.

وی گفت: به مناسب چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس ۳۴ برنامه شاخص و چهار هزار و ۳۰۰ برنامه عمومی با شعار” در راه فتح قله ایم” در سطح پایگاههای بسیج به صورت محله محور و در سطح مقاومت به برگزار خواهد شد.

سردار شاهکوهی دیدار پیشکسوتان و رزمندگان و جهادگران عرصه های دفاع مقدس به صورت ویدیو تصویری و حضوری با مقام معظم رهبری، نمایش اقتدار نیروهای مسلح و تجهیزات و امکانات و ابزار جنگی، برگزاری رژه نیروهای مسلح را از برنامه های شاخص اعلام کرد.

وی ادامه داد: گردهمایی سه هزار نفری رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، ارائه خدمات رسانی، افتتاج پروژه های محرومیت زدایی، تهیه بسته های معیشتی و جهیزیه با اعزام گروه جهادی، مراسم نکوداشت دفاع مقدس، تجلیل ۲۰ هزار نفری از پیشکسوتان فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس تا پایان سال ۱۴۰۳، پخش مصاحبه فرماندهان دوران دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان، دیدار از خانواده های معظم شهیدان و رزمایش را از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان گفت: برنامه هایی دیگر از قبیل افتتاح پایگاههای بسیج، برگزاری میقات صالحین در نماز جمعه های سراسر استان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی تدوین شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا