رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از اجرای ۱۱ ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید حسام بنی فاطمه اظهار کرد؛ طی هفته وحدت ۱۱ عنوان برنامه در استان توسط این نهاد فرهنگی اجرا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان افزود: در زیست بوم فرهنگ و هنر استان با توجه به اینکه حوزه هنری قائل به آن است، بنا داریم در هفته وحدت موضوع تقویت هویت ایرانی و انقلابی در رویدادها و تولیدات هنری برجسته کنیم.

وی گفت: در حوزه هنری در استان علاوه بر هفته هنر انقلاب در هفته وحدت هم ویژه برنامه‌هایی داریم و آن مختص هنرمندانی است که دغدغه وحدت دارند.

وی ادامه داد: در این هفته ۱۱ عنوان برنامه در حوزه هنری استان گلستان اجرا می‌شود.

بنی‌فاطمه اضافه کرد: سلسله نشست‌های سرزمین برادری با موضوع بررسی شخصیت تقریبی موثر قرآن مرحوم حاج عابدی کر سرآغاز برنامه‌ها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اکران سیار فیلم‌های منتخب در مناطق هدف اهل سنت از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: رونمایی از نماهنگ سرزمین برادری در ابتدای هفته وحدت، رونمایی پرتره شخصیت‌های تقریبی شیعه و اهل سنت، برنامه گلستان هنر ویژه کتاب «منم دلم گریه می‌خواهد» خاطرات عطاالله صفرپور، محفل خاطره گویی با عنوان رزمنده دفاع مقدس اهل سنت تئاتر خیابانی وحدت در چند نقطه از استان و کارگاه شعر و رونمایی کتاب ۱۰ دوره شعر وحدت سرزمین برادری از دیگر برنامه‌ها است.

بنی‌فاطمه تصریح کرد: نگارخانه تخصصی سوره در ساختمان حوزه هنری طی هفته وحدن افتتاح خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان گلستان در پایان گفت: یکی از مهم ترین برنامه های هفته وحدت شعر سرزمین برادری است که روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه در تالار شهید آوینی حوزه هنری برگزار می‌شود که از ۲۹ استان کشور در این دوره شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا